Tuesday, June 26, 2007

مفيش مشكله

ياااه ده انا طلعت غلطانه بشكل وحش ومفتريه ما الدنيا طلعت حلوه اهه وجميله وانا اللى كنت ما بفهمش كل حاجه الواحد عايزها بيلاقيها ادامه قبل ما يتكلم حتى الحياه بمبى ووردى وكل الالوان ما عدا الاسود طبعا اسود ايه بس فى الجنينه دى لامشاكل ولاضيقه ولا حاجه ابدا ولاحد بيغصبك على حاجه ولا بتعمل حاجه انت مش عايزها كل القرارات فى ايدى وسهل تنفيذها لالا ده انا كنت مفتريه فعلا ده انا حتى بالمناسبه السعيده دى الخاليه من المشاكل افتكرت اغنية الحياه حلوه بس نفهمها
انا ما عنديش غير مشكله واحده بس بتؤرقنى وتعبانى خالص خالص يا ترى هتكون ايه؟
هيه بالنسبه لى مشكله عويصه وهى الحر الجو الحر بيخلينى مش طايقه نفسى ومش طايقه حد
لكن فى الشتا ببقى خاليه من المشاكل تماما

4 comments:

MestKA said...

بصراحه شمه ف كلامك ريحة تريئه جامده اوي
يابنتي بلاش كده انا ضميري بيعزبني
هي المشاكل موجوده طبعا بس احنا اللي لازم نتغلب عليها
اتمنى انك تكوني مش زعلانه مني

Tschuss said...

was3a awy dy..y3ny a7na ah f handasa bs lsa bnfhm

tweety said...

ws3a ok 2mal ah el dy2a bgd mosh hzar

FATMA said...

nice nice gedan